Allround Binnendienst Medewerker Verzekeringen

Ben jij op zoek naar een prettige en uitdagende werkplek met betrokken collega’s en kijk jij uit naar veel verantwoordelijkheden? Heb jij een klantgerichte instelling, ervaring met de particuliere en zakelijke markt en houd je van aanpakken? Dan zoeken wij jou!

Verder ben jij in het bezit van de volgende Wft diploma’s Schadeverzekeringen Particulier & Zakelijk of bereid deze te halen.

Wat ga je doen?

Als Allround Binnendienst Medewerker Verzekeringen heb je een veelzijdige functie. Je bent o.a. het aanspreekpunt voor cliënten en verzekeraars, draagt verantwoordelijkheid voor het uitbrengen van offertes, je verwerkt inkomende mutaties, ondersteunt de buitendienstmedewerkers en de directie. Je voert commerciële werkzaamheden uit voor zowel particuliere, als zakelijke verzekeringen. Je hebt de mogelijkheid om je in één van deze takken verder te specialiseren. Jouw focus ligt bij de klant, maar tegelijkertijd neem je verantwoordelijkheid voor de interne processen en denk je mee over hoe deze verder te optimaliseren. Een afwisselende job met verantwoordelijkheid en mogelijkheden om te groeien.

Wie ben jij?

  • Je hebt relevante werkervaring.
  • Je bent klantgericht.
  • Je hebt een commerciële instelling.
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel.
  • Je hebt ervaring met een CRM systeem en Microsoft Office.
  • Je bent proactief.
  • Je bent initiatiefrijk.
  • Je hebt goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
  • Je bent een teamspeler.
  • Je bent leergierig.
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar.
    (samen stemmen we het aantal uur per week af, met een minimum van 24 uur per week)

Waar kan je op rekenen?

  • De functie is zowel afwisselend als uitdagend.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder 25 vakantiedagen en een pensioenvoorziening.
  • Je komt te werken in een jong en enthousiast team.
  • Een open communicatie en een prettige, informele werksfeer zijn kenmerkend voor onze organisatie.
  • Wij hechten waarde aan een goede werk-privébalans.
  • Er worden diverse uitjes georganiseerd, samen geluncht en de vrijdagmiddagborrel is populair.

Over ons

Triple A assurantiën en hypotheken is een groeiende dynamische organisatie en heeft meedenkend vermogen voor haar klanten. Dat doen wij door verzekeringsadvies en hypotheekadvies te geven dat nauwkeurig is afgestemd op de situatie van de klant. Persoonlijk, deskundig en zonder gedoe.

Triple A is onderdeel van Avant groep. Onze ruim vijftig vakmensen leveren met hun kennis en ervaring klanten een uitgebreid pakket aan financiële services. Dat gaat van accountancy, audit, belastingadvies en ondernemersadvies tot salarisadministratie, MKB-financieringen, verzekeringen, hypotheken en pensioenen.

Enthousiast?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Stuur dan je CV en motivatie per e-mail naar vacatures@avantgroep.nl t.a.v. Sharon Bremmert.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.